juni 24, 2010

ROSA-ROSA og atter Rosa :-)

Jeg har laget et sengeteppe i rosa til mitt barnebarn Eva..
Hun har nå fått seg nytt soverom som selvfølgelig også er malt rosa og hvitt..

Sengeteppet er laget i kvadrater på 5x5 inch og så er det applikert på
Prinsesse og frosk..
Det hele fikk en ramme av rosa små blomsterte stoff og quiltet med fleec på baksiden..
Stjernene og rutene har Eva selv bestemt plasseringen av.
(noe bestemor syntes var stas )

Puten er også fått applikasjoner av samme motiv og måler 50x50 cm.





Fant en gammel korktavle jeg foret med stoff og lommer, rammen malte jeg
lys grå ..

Knaggrekken er en plankebit som jeg foret med stoff og så var jeg
innom morgrethe og kjøpte nydelige knagger...



4 kommentarer:

  1. Såååå NYDELIG!!
    Akkurat som det skal til enliten prinsesse!

    Kos deg og ha en herlig dag!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Å, så flott! Tror det er en liten prinsesse som liker rosa. Ja, det pleier jo å være sånn i starten. Her har tulla gått fra rosa til lilla og turkis. Hver sin periode;)

    SvarSlett
  3. Rosa er tingen til prinsesser..
    herlig utstyr du har lagd til prinsessen..
    Her er det en prins som skal få stor seng, så her går det i blått og biler...
    Prinsessa er litt fornærmet, men hun får jo ei liten søster til jul..
    så det får vel bli litt prinsesse ting etter vært..
    Dette teppet var bare herlig.. og at hun har vært med selv er jo toppers..
    Ha en sommer uke..
    Klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig :) Redesign av korktavla var genial! Ja....og løperne du har sydd nå falt jeg også for. Jeg har sagt det før, og jeg sier det også nå, du er min store inspirasjon! God sommer til deg og dine :) Klem fra Lillesnuppa

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)