oktober 20, 2011

"Paris in spring" veske / Travel Bag ..

 Jeg må vel innrømme at jeg er blitt hekta på vesker og elsker og sy dem:-)
Denne uken kom myQuilt med nytt nummer og der var det flere fine vesker.
Denne "Paris in spring" var en av dem..
En enkel veske og lage, her er det bare og boltre seg i stoffer i alle varianter..


 I bladet var det også mønster på en praktisk mappe for oppbevaring av pass og 
biletter. Den har glidelåslomme for penger..



Laget også en merkelapp som ble festet på vesken,hvor det er plass til
navn og adresse med telefon nr.

Travel bag is spacious and large, it has a folder with space for passport and tickets .

16 kommentarer:

  1. Nydelig ble den, helt topp, den skal jeg også sy!!!
    Og, tilbehøret er jo helt praktfult også.
    Flink du, Snupp!

    SvarSlett
  2. knalltøft. den kunne jeg tenke meg å sy og.... din var nydelig

    SvarSlett
  3. Denne var bare lekker. Bør jo være noe for meg som nå bor i Paris. Venter fortsatt på at bladet skal komme i postkassen min. Hvor har du fått tak i det knalltøffe stoffet?
    Ønsker deg en riktig fin helg.

    SvarSlett
  4. Tenkte på deg med en gang jeg så den i bladet, og der var den jammen meg ferdig. Din var skikkelig lekker.

    SvarSlett
  5. DEtte ble kjempefint. Og for et supert stoff du har brukt.

    SvarSlett
  6. Det høres flott ut, men har du noen mailadr. som det er enklere å skrive på?

    SvarSlett
  7. Atter en flott veske sydd av deg! Du er bare så dyktig! Har tenkt å sy veske fra dette bladet, men måtte bli ferdig med en løper først. Og så er storemaskinen min på service. Hm. Ha en fin Sydag! :)

    SvarSlett
  8. Denne vesken har jeg også snust på, og dette var virkelig et praktexemplar. Utrolig flott stoff du har valgt.

    SvarSlett
  9. Utrolig kul veske og passholder!! Å så stilige stoffer du har valgt til.

    SvarSlett
  10. Nydelig veske fra deg igjen. Og stoffet er bare helt nydelig.
    God helg :-)

    SvarSlett
  11. Så flott og kjekk liten sak ;)

    SvarSlett
  12. Lekkerlekker den Sylvi, blir imponert hver eneste gang du legger ut noe.

    SvarSlett
  13. Velkommen som følger hos meg, det var kjekt! Du verden så mye fint du lager, hit kommer jeg tilbake på besøk, jeg legger meg som følger her hos deg.
    Trine

    SvarSlett
  14. Utrolig flott! Blir så imponert av dere som kan sy!! :)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)