mai 04, 2012

Skinnveske / Leather Bag

Denne vesken er laget av en gammel avlagt skinnjakke jeg hadde liggende..
Jakken var sikkert 25 år gammel og en smule slitt, men jeg fikk brukt de
minst slitte stykkene til vesken..


Knappen jeg har sydd på i fronten er en veldig gammel og slitt stoffknapp
som jeg fant i noen esker etter min mor..
Denne har jeg gjemt på lenge, men her fikk den hedersplassen..
 Mønsteret heter "Safari".


Shoulder bag is made ​​from an old leather jacket I had left.
The button on the front is very old fabric button that I found in a box after my mother,
and it was perfect shoulder bag ..
The pattern is called "Safari" and is a good pattern and sew ..

 :O)

7 kommentarer:

  1. Hvor er det en god idé at bruge de gamle ting til noget nyt, i stedet for altid bare at købe nyt. Har selv en gammel ruskindsjakke liggende, som jeg vil sy veske af, nu får jeg helt lyst til at prøve. Mvh. Tine

    SvarSlett
  2. Kjempeflott veske og så lurt med gjenbruk :)

    SvarSlett
  3. Kjempelekker veske!
    Jeg syns det mønstret "safari" er så flott. Det står vel i et My Quilt, hvis jeg ikke husekr feil - tror jammen jeg har det:)


    God helg:)

    SvarSlett
  4. Kjempelekker veske!
    Jeg syns det mønstret "safari" er så flott. Det står vel i et My Quilt, hvis jeg ikke husekr feil - tror jammen jeg har det:)


    God helg:)

    SvarSlett
  5. Stilig veske. Kjekt med gjenbruk når resultatet blei så flott.

    SvarSlett
  6. Lekker! Akkurat som de andre veskene du lager. Har store planer om å sy denne og andre med, men jeg bare utsetter og utsetter. Nå ble jeg atter inspirert.... :o) ha fin helg

    SvarSlett
  7. Kjempetøff, og så er det kjekt med gjenbruk. Dette ble ei veske å bli glad i, knappen er prikken over i-en. Ha ei flott helg!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)