september 06, 2012

Løpere og pute / Table runner and pillow

Det lakker og  lir mot vinter og jeg har startet med mine røde flotte julestoffer..
Dette er noe som har ligget halvferdig i ufo-esken min. Men i dag ble de
ferdigstilt med quilting og lukkekant...

Løper av stoffrester og lin. Pyntet med blondekant...

Festremse med stjerner.

Pute med brodert motiv. 
Motivet er en gave fra Ruth@
Tusen takk Ruth@

Christmas is almost here and I've made two table runners and pillow.
This is made ​​from leftovers from last year ..

10 kommentarer:

  1. Ja disse likte jeg skikkelig godt. Uvant for meg å velge rødt og hvitt til jul, men det ble rålekkert.

    SvarSlett
  2. Det er dama si som får fortgang på ufoer :) Så fine de ble.

    SvarSlett
  3. Så ljuvliga saker i rött/vitt.Allt så välgjort!

    SvarSlett
  4. Litt følelse av jul nå ja...........
    Flotte prosjekter :-)

    SvarSlett
  5. Beautiful tablerunner :-) The red and white combination is always so nice.

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte ting du har laget. Sier det igjen, jeg er så misunnelig på dere som er så flink med maskina

    SvarSlett
  7. If you have advanced, good, job done. Very beautiful the beautiful table runners and cushion ..

    SvarSlett
  8. Blir så imponert over alt du produserer, liker veldig godt farger og stil du har. Blir inspirert hver gang jeg titter på bloggen din. Takk for at du deler så mye fint!

    SvarSlett
  9. Atter noe lekkert å finne her....stiliiiii

    SvarSlett
  10. Rødt og hvitt er lekkert, nydelig løper med blonder. Flott blogg du har.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)