februar 07, 2014

Vesker / Bags

To nye vesker har sett dagens lys i Harpviken denne uken..
En handleveske hvor jeg har brukt strie (grunnstrie) og en gammel
avlagt gardin. Den ble pyntet med hampetau og turkise blomstrer og perler.
Tilslutt fant jeg to bambushåndtak som jeg festet på..


Så ble det laget en skulderveske av noe møbelstoff jeg hadde liggende.
Vesken fikk lokk med lomme og pynt jeg fant igjen i en eske..
Pyntet også litt på selve vesken med striper i rødt og sort..
Skulderreimen er regulerbar.


This week I made ​​two bags.
A shopping bag with turquoise blossoms and pearls.
And a shoulder bag in gray, black and red.

 :O)

14 kommentarer:

  1. Sååååå fina båda två. / Meg

    SvarSlett
  2. Glömde, uppdaterar inte min blogg här på Blogger så ofta. Har fullt upp med att uppdatera www.stuvbitarna.se Titta gärna in och se vad vi gör i vår quiltgrupp. /Meg

    SvarSlett
  3. Fine vesker du har sydd. Gjenbruk er ikke dumt.

    SvarSlett
  4. Det är två helt otroligt fina väskor som Du visar oss att Du sytt!

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Så fine vesker og godt sammensatte stoff både i struktur og farge.

    SvarSlett
  6. Son preciosos los bolsos. Las telas muy bonitas.
    Un beso.

    SvarSlett
  7. Tøffe og stilige vesker du har sydd. Så kreativt med sammensetning av forskjellige stofftyper og effekter.

    SvarSlett
  8. Åå .. så kreative og lekre vesker! :) Så flink du er!!

    SvarSlett
  9. Veldig fine og utrolig kreativt av deg :)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)