august 25, 2008

Bullseye slumreteppe :-)

På Norsk quilteforum fikk vi spørsmål om og bytte slike lapper med Bullseye, dette var noe
jeg aldri hadde prøvd da måtte det testes.
Resultatet ble dette slumreteppe av kraftige stoffer (alla olastoffer)
Teppet er maskinquiltet og ble en smule tungt.
Kommer til og lage flere slike bullseye blokker, men da med annet stoff.
Kjempe moro var det og jobbe med dette :-)
Dette var et morsomt prosjekt og jeg fikk brukt masse av stoffer som
ellers hadde blitt liggende i kassen under sengen.
For den som har lyst til og prøve denne bullseye blokken så finner dere beskrivelse
av den Her


14 kommentarer:

  1. Vet du hva, det teppet var aldeles nyyydelig.... og de flotte farge kombinasjonenen... og fpr et arbeide.... er helt mål løs her jeg sitter jeg... for et pågangsmot du har og så utrolig flinke du er *klem*

    SvarSlett
  2. Et kjempeflott teppe ble det. Her har det gått litt fort i svingene. Hadde ikke fått med meg at det var startet opp.

    SvarSlett
  3. Kjempefint teppe, du er en racer på maskin. Ser fram til å sy mere jeg også. Klem karna

    SvarSlett
  4. Nyyyyyyyyyyyyyydeleg var det!!! Ønskjer deg ei flott veke!

    SvarSlett
  5. Du verden for en jobb! Nydelig var det! Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  6. Nydelig teppe i flotte farger! Du er kjempeflink!

    SvarSlett
  7. Jeg er kjempeimponert. For et arbeid det må ha vært, og resultetet er jo praktfult, som alltid. Ønsker deg en riktig god uke.

    SvarSlett
  8. Du er utrolig flink til å sy! Teppet ble kjempeflott. Imponert over sånne store arbeider. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. Det ble ett knallfint teppe. Artig å prøve nye ting når en får det til.

    SvarSlett
  10. Flott teppe:-))) Har ei venninne som har sydd masse av gamle dongeribukser. Bl.annet et dobbelt sengeteppe og et enkelt teppe.

    Her skjelver symaskina bare jeg viser meg....og jeg og...

    Fin høst til deg, Sylvi:-D

    SvarSlett
  11. Kjempe artigt teppe. Varmer vel godt på kalde høst kvelder.
    Ha en fin og kreativ uke:-9

    SvarSlett
  12. Så utrolig flott det ble *dåne* Mye jobb med et fantastisk resultat.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)