oktober 26, 2008

Hva har du gjort hittil i år ???

Eg har blitt utfordra av figgapia til å svare på disse spørsmålene, og da tar jeg utfordringa.Svarene er som overskriften sier;


hittil i år.
1. Har du vært i noe forhold dette året? Ja, min samboer.
2. Har du feiret bursdagen din enda? Ja, i august.
3. Kysset to personer på en kveld? Ja tre stykker også, samboeren, barnebarnetog tantungen min.

4. Vært på en diett? Nei

5. Møtt en spesiell som har endret livet ditt? Nei
6. Vært utenlands? Ja, Engeland.
7. Hva tenker du på nå? Disse spørsmålene.
8. Klemt noen? Ja
9. Sovet i en annens seng? Nei.
10. Fått en jobb? Nei.
11. Gjort noe du har angret på? Nei.

SISTE:Den siste personen du ga en klem? Samboeren.

8 FAKTA:

1. Hjemby? Brumunddal
2. Alder? 44
3. Frisyre? Kort,musegrå
4. Øyefarge? Brun
5. Høyde? 1,65
6. Humør? Middels
7. Hvor vil du helst hvære? Hjemme
8. Hva var det siste du drakk? Kaffe

TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV:

1. Har du noen gang vært forelsket? Ja
2. Tror du på kjærligheten? Ja
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust? Ja
4. Har du noen gang knust noens hjerte? Vet ikke
5. Har du noen gang falt for din beste venn? Nei
6. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? Ja
7. Er du redd for forpliktelser? Nei
8. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? Ja

FØLELSER:

1. Savner du noen akkurat nå? Nei
2. Er du lykkelig? Ja
3. Spiser du noe nå? Nei
4. De siste ordene du sa til pappaen din? Husker ikke
5. Siste sangen du sang? I dag,( sanger fra cd til Bjørn Eidsvåg)
6. Den siste tingen du lo av? Anja hunden min
7. Den siste tingen du sa? "Skal du ut?"( til Anja)
8. Den siste personen du gråt for? .Min mor
9. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå? Eva, mitt barnebarn
Setning du bruker mye?
HAR DU NOEN GANG:Sagt: "Jeg elsker deg"? Ja
Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå?Nei
Den verste følelsen i verden?
Framtidig datters navn? Skal ikke ha flere barn
Framtidig sønns navn?
Hva har du på deg når du sover?
Ingen ting.


Jeg utfordrer :Karna. Lykketrollet , Ruth@ og Vibbedille Håper dere også tar utfordringen slik jeg gjorde.Ha en flott kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar :)