november 20, 2008

Engel.nr.2

Her kommer det en engel til :-)

14 kommentarer:

  1. Kjempesøt. Jeg kjøpte julemagasinet til norsk ukeblad etter at jeg hadde sett din forrige engel. Jeg synes den er så søt. Men jeg har ikke fått begynt på min enda, så da koser jeg meg med å se på din.

    SvarSlett
  2. Åååå så skjønn! Jeg bare elsker engler! Har mønsteret jeg også men.....
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Så nydelig den ble da. Önsker deg en god helg, med hilsen fra asterix.

    SvarSlett
  4. Så nydelig engel.Flotte løpere,grytkluter og telysposer du har laget også.
    Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett
  5. Nydelig!! Jeg beundrer deg som kan å sy! *sukk*

    SvarSlett
  6. Satt å kikka i går på øsntret til denne engelen,men selfølgelig så mangler jeg hudfarga garn så da får jeg ikke sydd den....Og siden det ikke finnes stoff butikker her får jeg heller beundre dine:-D

    SvarSlett
  7. Flott engel, og allerede ute og flyr ser jeg:-D

    SvarSlett
  8. Nydelig engel:)
    Stor klem fra en med englemani!!

    SvarSlett
  9. Den var veldig fin - og du har sydd utrolig mye flott i det siste!

    SvarSlett
  10. Den var bare lekker ! Ei stund siden jeg var innom her nå, men du store gud som du produserer ! Også så fine ting du lager. Alltid spennede å komme til bloggen din. Takk for masse god inspirasjon !!

    SvarSlett
  11. Kom visst som anonnym den siste komentaren min. Det var meg da...

    SvarSlett
  12. Oh my god sier jeg bare. For en nydelig engel. Så englete som jeg er så er det ikke rart jeg faller pladask....
    Herlige puter du har sydd deg også og de telys posene var jo skjønne da. Jeg skjønner ikke hvordan du rekker alt jeg.For tiden sitter jeg bare å tenker på alt jeg har lyst til å lage men ikke rekker over.
    Ønsker deg en strålende helg. Klem

    SvarSlett
  13. Det var en herlig engel! Jeg kjöpte meg en jeg, og den falt jeg for. Ser du har ny avatar. Alt godt til deg fra asterix.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)