februar 11, 2009

Award..

Denne awardwn har jeg fått av søte Hege81 Tusen takk til deg:-)

The award is called "The Marie Antoinette' a Real Person, a Real Award"The rules are:
1. Link to the person who gave you the award.
2. Nominate 7 other persons.
3. Link to the nominees and let them know about this award.
4. Post the award on your blog.

Og her er mine 7 utvalgte :-)
1. Karipia ei kjempedame fra Trondheim jeg ble kjent med i Tananger,og som strikker
utrolig masse lekkert og kjapt går det også ...
2. Marihøna er ei jente som jeg også ble kjent med i Tananger og som trenger oppmuntring
siden hun ikke kan strikke på grunn av vonde armer..
3. Ronille er ei knalla god jente som strikker utrolig masse flott og som jeg også ble kjent med på
strikketreff i Tananger..
4.Karna,fordi hun er ei kjempedame fra andre sida av Mjøsa med masse flott strikking.Og så har
Karna flott utsikt.
5.Henrikke Kjempedame med masse flotte fortellinger i bloggen, mye lekkert håndarbeid
og flotte bilder av barnebarna....
6.Sipusa, ei jente jeg ikke har møtt noen gang, men liker henne på grunn av den
flotte bloggen og hennes energiske engasjement når det gjelder katter... Noe jeg setter stor
pris på..
7.Stitch05 Dette er i knakende flott dame med glimt i øyet som har startet med blogging i den
senere tid. En blogg det er vært et besøke...

2 kommentarer:

  1. Tusen takk vennen. Alltid koselig med en Award, spesielt fra deg da ;) Flott duk og veske du har sydd. Duken min ligger 1/2 ferdig... Jaja, må ha litt å styre med innimellom også. Ha ei fin helg. Reiser på fjellet fredag uten strøm og innlagt vatn c',)
    Ronille

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen i bloggen. Trenger visst varme klemmer nå ja. Ha en riktig fin helg. Klem fra meg.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)