juni 18, 2011

Håndarbeidsveske.. Hand work bag

Jeg har en del stitchey liggende i en plastpose og noen ganger får jeg lyst til og bruke det ..
Slik som denne gangen da jeg laget en håndarbeids veske jeg kan bruke når jeg er på sy kveld med damene...
Dette stitcheyet er fra et mønster til AnnAKa, Kan desverre ikke huske hva mønsteret heter :o)
I have some stitchey lying in a plastic bag and sometimes I like and use it ..
Like this time when I made ​​a hand work bag I use when I'm on the sewing night with the ladies ...
This stitcheyet is from a pattern of Annaka, can unfortunately not remember what the pattern called: o)

2 kommentarer:

  1. Flott veske du har laget, atter en gang. Er så imponert over allt det flotte du tryller frem:)
    Ha en flott helg videre.

    SvarSlett
  2. Hei. Kjempefin veske, og bit for bit-teppet blir lekkert også ! Har planer om å sy dette teppet selv; spennende å se det ferdige teppet ! Ha ei fin helg !

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)