oktober 31, 2011

Veska "Safari 1"

Denne vesken var utrolig morsom og lage, her kan man boltre seg
Med stoffer og diverse pynt på lokket.
Vesken er liten og hendig og kan brukes fra ung til gammel.
Jeg har her valgt å bruke sort rutete skai og dyprød fløyel.
Lokket er pyntet med samme stoffer som er i vesken..
Jeg quiltet med rette sømmer og ruter på lokken, noe som ga
Et ekstra tøft utseende på fløyelen..
 
Til låsen fant jeg en avlang knapp som hadde gråskimmel.
Shoulder bag made ​​of red and black fabrics

4 kommentarer:

  1. Enda en nydelig veske fra deg!!
    Du er veskemaker nr.1!!!
    Skal prøve dette mønsteret en dag, men må gjøre ferdig sengeteppet fra myQuilt først.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott veske. Holder på med denne jeg også. Var ikke alt som var like enkelt å forstå i mønsteret.

    astrid

    SvarSlett
  3. En flott veske. Det er så flott med rødt som kontrastfarge i mørke vesker. Og tusen takk for hjelpa med "Paris stoffet". Det lå og venta på meg når jeg kom tilbake fra Norge.

    SvarSlett
  4. Utrolig flott veske. Alltid like moro å titte innom her og se alt det flotte du lager. Synes du er superflink med farger og stoffbruk.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)