januar 13, 2012

En dyrisk veske..


Her kommer det nok en veske. 
 Denne gangen har jeg brukt litt forskjellige stoffer..
Mønsteret er fra "Gladveske" til AnnAKa..
En grei veske du enkelt kan forandre litt og gjøre "SÆR" eller stilig..
Jeg har valgt et grovt utrykk på denne veska..

Denne gangen har jeg brukt fuskepels og ruskinn, noen remser av kraftig forsilke som jeg fant i en eske passet perfekt til lokk og front..
På lokket har jeg applikert fotavtrykk, og her har jeg brukt skinn..
Vesken har flere lommer innvendig og jeg har brukt gjordband  til skulder reim....




8 kommentarer:

  1. Dette var en lekker veske. Så utrolig godt du har satt sammen to forskjellige stoffer. Synes også potene du har brukt på lokket er svært dekorativt. flotte farger :-)

    SvarSlett
  2. Så tøff ei veske.
    Ble også satt litt ut av den flotte vesken du har laget til en glad 50-åring. (synd at jeg ikke får til noe slikt.)

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  3. Kjempetøff veske. Du er så flink til å blande stoffer og mønster, imponerende:)
    God hælg vennen:)

    SvarSlett
  4. Nydelig og et imponerende arbeid!

    SvarSlett
  5. nydelig og knalltøff veske.

    Ønsker deg en riktig God helg

    SvarSlett
  6. Så flott veske, så stilig!!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)