februar 03, 2012

Toalettmappe og mug rug / Cosmetic bag and mug rug

I forrige inlegg skrev jeg om en utfordring vi har fått fra RitaR.
Jeg er nå ferdig med min og her kommer resultatet av den:O)
En Toalettmappe med lomme utvendig ..

Den har fått en liten lomme utvendig og på baksiden har jeg applikert..
Toalettmappen er liten og passer godt i en stor reiseveske :-)

To mug rug ble det også av den andre lille resten, disse er akkurat passe til meg og gubben :O)


A cosmetic bag to a friend and two mug rug to me and my husband :-)


4 kommentarer:

  1. Knallflott resultat av utfordringa! Gratulerer med flott eksponering i siste nr av myQuilt. Den raude veska di var, etter mi meining, det finaste i bladet denne gongen.

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har laget igjen! Jeg også vil gratulere deg med bildene av veskene i myQuilt som kom i dag. Dette fortjener du, for som Laila sier så var dette det fineste i bladet denne gangen. Virkelig flink er du!
    ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  3. Så flotte arbeider du har laget!!
    klem fra odin

    SvarSlett
  4. Those came out really pretty! love the swirl!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)