juni 09, 2013

Stor skulderveske "Kube" / Large shoulder bag

 "Kube" en romslig veske hvor man ha med det som trengs, pluss litt til..
Vesken har en mindre veske i vesken. Matrialene jeg har brukt er lin og møbelstoff
pluss et stoff med tøffe motiver på..
Møbelstoffet (rødt) fant jeg på DesignD.
Mønsteret finner dere i myQuilt nr. 02/2013.

 

Shulder bag with room for plenty, plus a little more ..
The bag has a smaller purse inside (It can be used alone) . 
 Material: I have used is linen and furnishing fabrics
plus a fabric with cool motifs on ..
Furniture fabric (red) I found on designd.
The pattern you will find in myQuilt No. 02/2013.

:O)

8 kommentarer:

  1. Så tøff og flotte farger!

    SvarSlett
  2. Du har satt samman jättefina tyger till denna axelväskan, tycker jag. Den ser tuff ut!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Te ha quedado precioso, nos ha encantado.
    Un beso.

    SvarSlett
  4. Veldig tøff veske! Denne har jeg ikke lagt merke til, nå må jeg lete frem igjen bladet og ta en bedre titt;) Artig stoffvalg, sprekt og fint!

    SvarSlett
  5. Veska di ble kjempeflott, artig å se andre varianter også:-) Jeg har sydd denne i sort og grått. Blir stødig og fin ved å bruke møbelstoffer, da :)

    SvarSlett
  6. Så flott veske. Får meg til å ønske at jeg kunne fått sydd meg en selv. Jeg syr mye, men vesker....

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)