september 09, 2011

"Rosa på ball" i rødt og sort / Red and black handbag

Da er jeg ferdig med vesken "Rosa på ball"..
Jeg har valgt og bruke fløyel stoff, dette fant jeg i en skuff her hjemme..
Sorte blonder og kroglisser satte en "piff" på fronten sammen
med det lille bilde av dame med rød hatt..


Jeg har valgt og quilte med rette sømmer i sort på fronten og rette sømmer med 
rødt inni... Det ble en fin kontrast synes jeg...

 
Handbag made ​​of red and black fabrics .. A really attractive company bag :-)
 
Så dere som kommenterte i innlegget under hadde så rett :-)

9 kommentarer:

  1. Flott veske ! Så dyktig du er :-) Ha ei fin helg !

    SvarSlett
  2. Du er dyktig , den var nydelig.

    SvarSlett
  3. Denne var riktig så lekker! Flotte farger du har brukt. :) God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Ja, det var altså ei veske - og den var virkelig rålekker. Du er bare knallflink. :-))

    SvarSlett
  5. Wow, så lekker den ble:) Kan jo brukes i de fleste sammenhenger denne.

    SvarSlett
  6. I love this! I belong to a Red Hat group and this would be perfect? Can I order it?

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)