september 25, 2011

Veske til høsten / Hand bag

 Vesken er laget av skai og orange og brundt blomsterstoff..
Skulder reimen er jordbånd og kan reguleres..
Vesken har to lommer innvendig og en lomme på lokket..

 
The bag is made ​​of imitation leather and orange/brundt fabric with flowers ..
The bag has two pockets inside and a pocket on the cover ..
 


Veske nr.2 er laget av brundt ruskinn og høstfargede bali stoffer..
Lokket er pyntet med sirkler og orang/gule stoffer..
Hele vesken er quiltet i sirkler og det er trekuler til pynt på
skulderstroppen som er regulerbar..
 
 
Handbag made of brundt suede and autumn-colored Bali drugs ..
The top is decorated with circles and orange / yellow substances ..
shoulder strap is adjustable ..

8 kommentarer:

  1. To virkelig flotte vesker. Så lekker dekor i nydelige høstfarger. Du er knallflink!!

    Nyyyt resten av søndagen!!

    SvarSlett
  2. Fine vesker du har lagd. Likte godt den første og særlig stoffet inni.

    SvarSlett
  3. Åhh, jeg bare må få sy meg noen vesker. De er så flotte og jeg elsket det oransje stoffet du har brukt til den øverste vesken.
    Jeg går og venter og håper på at det skal komme noen symaskiner på tilbud nå når polarquilt skal begynn å selge. Tenkte meg en PFAFF ambition 1.5, har du noen kjennskap til denne?
    Pernilla

    SvarSlett
  4. Såååå flotte vesker!!!! Nyydelige farger!!
    Klem fra Odin

    SvarSlett
  5. Veskene dine er bare så lekre! :) No fikk jeg lyst til å sy en slik veske jeg også. ;)

    SvarSlett
  6. Kjempefine vesker. Fine farger

    Astrid

    SvarSlett
  7. The suede bag is so pretty with those swirl shapes. Very creative.

    SvarSlett
  8. Så nydelige vesker!
    Er mønsteret ditt eget?

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)