september 12, 2012

Give Away..

Jeg er så glad i alle dere som følger bloggen min og setter igjen spor her.
Så nå har jeg bestemt meg for at dere skal få en gave fra meg i form av give away..
Gaven er valgfri, og vinneren kan velge mellom disse staselige gavene..

 Festremse (juleløper)

Pute til sommeren??

Veske

Jeg trekker en vinner  søndag den 16.09.2012..Og om du vil bli med så er reglene følgende:

1 lodd for å legge igjen en kommentar her.
2 lodd for å legge deg til som følger, eller om du allerede er det..
3 lodd for å linke til give awayen på egen blogg.

 Det hadde hvert fint om dere skriver hvor mange lodd dere tar.(blir litt enklere for meg )
Så må dere huske å legge igjen en mailadresse om du ikke har blogg, dere må også bli med på festen min.:)


Da gleder jeg meg til og kunne sende en gave til en av mine nye eller gammle bloggvenner :O)

 To my English-speaking friends

 I am going to have a giveaway on my blog and if you want to participate you need to follow these rules.
You will get:
The winner can choose between 3 gifts, a bag, a pillow or a runner. All shown in the pictures 

Christmas runner

 Pillow
Handbag ..

- 1 ticket for leaving a comment on my blog
- 2 tickets for following me
- 3 tickets for putting a link to my blog on your own blog.

Leave me your mail address and how many tickets you have earned on a comment.
I am really looking forward sending a present to a new or old blogfriend.
The winner will be pick out the Sunday, 16/09/2012

64 kommentarer:

  1. Wow......for noen premier du har som valg. Selvfølgelig vil jeg være med på give awayen din og jeg tar 3 lykke lodd <3
    Jeg har selvfølgelig en favoritt blant valgene, men vet ikke om det er lov å skrive det.......så jeg holder det for meg selv så lenge.
    Lykke til med trekningen og tvi tvi til meg:)) God klem fra meg <3

    SvarSlett
  2. Du verden for noen flotte premier. Min favoritt var jo veska da:)
    3 lodd på meg.

    SvarSlett
  3. Skal si du har flotte ting på give awayen din! Klart jeg vil være med. Tar 6 lodd. Skal bli hyggelig å følge deg. Er det lov å ønske seg Jule løperen? Men alle var fine.

    SvarSlett
  4. Dette er GØY! Elsker det meste du syr og er FLAU for at eg ikkje før er blitt følger!!! Men NÅ er eg det+kommentar ;))

    Hvis om atte eg skulle vinne hadde det vært gøt med en rålekker ny Juleløper ;))

    KOS deg og ha en herlig weekend ;))

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  5. Du verden for noen premier!!
    Det blir 3 lodd på meg, deler via facebook. Ha en strålende kveld videre.

    SvarSlett
  6. Det var juleløperen jeg likte best også <3 Men alt du lager er jo lekkert:)

    SvarSlett
  7. Wow, for en flott give away. Jeg er ofte innom og kikker på dine flotte syprosjekter. Har deg i sidebaren min, så jeg ser når du har lagt ut noe nytt og spennende. :-)) 3 lodd på meg. :-)

    SvarSlett
  8. så flotte blogg, og håper på å vinne selvfølgelig,
    Hilsen Tove
    p-arntze@online.no

    SvarSlett
  9. Jeg krysser fingre og håper jeg vinner den flotte festremsa! Jeg vil gjerne ha tre lodd og følger deg videre!

    SvarSlett
  10. Selvfølgelig vil jeg ta lodd :)
    Digger veska og den hadde jeg blitt så glad for å vinne om jeg skulle ha vinnerlykke :)

    SvarSlett
  11. Halloen igjen...
    helig premier du har...
    spennende og jeg er følger , skriver her og så skal jeg linke i bloggen min da blir det vel 3 lodd...
    ha en fin dag...
    jeg koser meg om dagen jeg...

    SvarSlett
  12. Jammen er du raus, for dette var flotte premier! Jeg er en stor beundrer av veskene dine, og ville blitt glad om jeg kunne vinne den! Jeg er følger og skal linke i bloggen min. Da skulle det vel bli 3 lodd!

    SvarSlett
  13. For en flott giveaway, fine ting. Jeg synes løperen var veldig fin.Har ikke blogg selv, så jeg tar et lodd.
    wsolhaug@bbnett.no

    SvarSlett
  14. Selvfølgelig vil jeg være med på denne give awayen din! For noen flotte premier du har. :) Jeg trodde jeg var en følger fra før, men no er jeg det. Du ligger på blogglisten min,og har lagt der en stund. ;) Alltid like koselig å titte innom bloggen din! 6 lodd blir det på meg.

    SvarSlett
  15. Thank you very much for the draw.
    Gifts are great, to see if luck is at my door.
    Thank you.

    SvarSlett
  16. Er imponert over alt det fine du lager.
    Hilsen mar-jen@live.no

    SvarSlett
  17. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (drømmer om juleløberen)

    SvarSlett
  18. I have 6 points, I am a follower, I made ​​a comment and are linked in my blog ... luck ....

    SvarSlett
  19. Hei, jeg vil gjerne være med på give away, det er spennende!! :)
    Jeg legger meg til som følger, kommentar og linker på bloggen min. Så da burde det bli 6 lodd.. :)
    Og jeg likte veldig godt juleløperen.. :)
    Skal sette meg ned med kaffen nå og surfe litt rundt i bloggen din.. :) Gleder meg til det..
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  20. Jeg følger dig allerede og med denne kommentar opnår jeg 3 lodder. Om jeg bliver den heldige ville jeg blive meget glad for den flotte pute. Altid spændende at følge med i hvad du laver.
    mange hilsner
    Tine, Horsens, Danmark

    SvarSlett
  21. Hei
    Eg er en trofast følger,og til tider legger eg spor etter meg:-)Nydelige ting du syr,så den er heldig den som vinner din give away!Det blir 3 lykkelodd på meg!
    Ha en superfin helg!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  22. Sikke nogle smukke ting, du laver :-)

    Jeg glæder mig meget til at følge dig og se meget mere fra din hånd :-)

    Jeg vil gerne deltage med 3 lykkelodder :-)

    Kh
    Louise

    SvarSlett
  23. Klart jeg blir med på give away, og favoritten er veska:) 3 lodd til meg. Krysser fingrene!

    SvarSlett
  24. Jeg er helt klart med på 5 lodder, du kan også deltage i min give away på min blog. Mvh Helena

    SvarSlett
  25. Självklart vill jag vara med på din superfina give away - så jag tar 3 lotter och hoppas att jag har tur på den jätteläckra jullöparen!
    Kram

    SvarSlett
  26. Tar gjerne et lodd. Elinssystue.blogspot.com

    SvarSlett
  27. Flotte premier, masse flott du lager.:-) 2 lodd på meg

    SvarSlett
  28. Kjepefine ting, jeg skulle ønske å vinne veska.
    To lodd.

    SvarSlett
  29. Så moro da Sylvi.Dette vil jeg gjerne være med på.Tre lodd på meg.Deler den på facbook,og er en fast leser av bloggen din.Flotte premier,men veska er jo super .Klem

    SvarSlett
  30. Flott giveqway du har :-) Er følger fra før og linker i bloggen min så 6 lodder på meg :-)
    Ønsker deg en riktig god helg.
    Quilteklem

    SvarSlett
  31. Hei, så fin juleløper, den har jeg veldig lyst på! jeg vil gjerne ha to lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  32. Beklager, jeg mente tre lodd, ett for kommentar og to for følger. (da ble det rett, ikke sant?) :) Margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  33. Ojsann:) Her var det mye flott! Krysser fingre og tær og alt for vinnerlykke på den lekre løperen du har laget. Jeg tar 6 lodd - hiver meg inn og linker til deg nå:) Hilsen Heidi

    SvarSlett
  34. Hei.

    For noen flotte premier. Skulle jeg være så heldig å vinne en av dem, hadde jeg valgt juleløperen.

    Tre lodd til meg:)

    Ha ei fin helg.

    Hilsen Elin

    SvarSlett
  35. Hei jeg er da med :)
    Håper å vinne veska.


    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  36. Sorry, glemte hvor mange lodd...

    (1 lodd)

    SvarSlett
  37. Takk for giveaway! Kjempefine saker du lager, artig å følge med.

    Jeg har ikke egen blog, så 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  38. Jeg tar med glede 6 lodd og krysser fingrene for at jeg kan vinne den utrolig fine juleløperen :)

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  39. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  40. Hei!
    Jeg er ofte på bloggen din og ser på alt det fine du lager. Du inspirerer meg også veldig mye. Jeg melder meg på med 1 lodd da jeg ikke har noe blogg. Så får jeg krysse fingre for at jeg er en av de heldige.
    Hilsen Ruth
    rintoer@online.no

    SvarSlett
  41. Så fine premier. 1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  42. oi, så heldige de er som vinner av deg :-) håper jeg trekker vinnerlodd ( 2 ) har desverre ikke blogg selv, men kommer tid kommer råd:-)
    alengvik@online.no

    SvarSlett
  43. Eg prøver lukka i lotteriet ditt med 3 lodd (kommentar og følger). Flotte ting du gjev vekk, så eg ville bli glad uansett kva for ting eg skulle vinne....

    SvarSlett
  44. Så flink du er :)

    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  45. Så flotte gaver. Blir gjerne med i trekningen om de. (Jeg er følger også)

    SvarSlett
  46. 3 lodd. :D
    1 for å kommentere og 2 for å være følger av bloggen.
    Ønsker meg veldig Juleløperen.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  47. 2 lodd på meg :) Er ofte innom bloggen din. Fantastisk flotte ting du lagar, og så produktiv du er også!

    SvarSlett
  48. Så flotte premier! Jeg vil gjerne være med på trekningen, 2 lodd. Favoritten min er den røde og hvite løperen :o)

    SvarSlett
  49. lagt meg til som følger så tar 3 lodd!:)
    god helg
    mvh Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Oi,jaggu kan du bruke symaskinen.Heldig er den som vinner.

    SvarSlett
  51. Hei, jeg vil veldig gjerne ha et lodd,fortsatt god helg.

    SvarSlett
  52. For noen flotte gaver du har på give-awayen din! Jeg blir gjerne med i trekning om disse! To lodd :)

    SvarSlett
  53. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  54. Her var det mye som fristet til mange ser jeg;) Likte festremsa veldig godt jeg;) 2 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  55. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    3 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  56. Hei:-) her var det flotte premier:-) må jo bare bli med:-) 1 lodd. Anita.nilsen@hotmail.no

    SvarSlett
  57. Nydelig som alltid, både løper, pute og veske. Tar gjerne 3 lodd og om jeg er veldig heldig ønsker jeg meg ny løper til Jul :)

    SvarSlett
  58. Du lager så mye fint, å kunne vinne noe fra deg er spennende. Ønsker deg en fin dag . Klem

    SvarSlett
  59. Dette var et flott påfunn. Du har så mye fint Syglad. Sprer glede når du viser oss alt du lager. Topp kreativ sjel. Kan det ligge i genene tro?:-):-)

    SvarSlett
  60. Så mye flott du lager, 3 lobb på meg ,-)

    SvarSlett
  61. 3 lodd på meg :)
    Tove
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  63. Så flotte ting å velge blant! Jeg vil gjerne være med og tar et lodd!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)