september 11, 2012

Skai veske / Hand bag

På denne vesken har jeg i utgangspunktet gått ut i fra "Urban" vesken som myQuilt
har i sitt aller første mønsterblad. (Nr.01/2010 )
Med litt mindre mål og bruk av quich curver ruler på lokket så synes jeg denne ble
en smule tøff..
Håndtaket er kjøpt i Sverige på en tur jeg hadde der i sommer...
Da er jeg også litt spendt på hva dere synes om vesken :O)


Bak vesken har jeg feset lokket med nagler..


This bag is made of imitation leather and I have used bamboo handles ..
I have spent a lot of patterns from myQuilt No. 01/2010.
The cover was made from quick curve ruler ..

:O)

5 kommentarer:

  1. Du er bare helt rå til å gjøre om mønster og få veskene til å bli helt unike! Denne var kjempetøff, og nydelig på en gang!

    SvarSlett
  2. Den veska var jo virkelig stilig!

    SvarSlett
  3. Kjempetøff veske,og du har helt klart gjort den til din egen, du er veldig flink

    SvarSlett
  4. Så fin den veska di ble agitt. røff og artig og stilig. flink du ;o)))

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)